Errorea
  • JFTP::login: Unable to login
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode

IRAKURKETA ETA IDAZKETA LANTZEN HASTEA HAUR HEZKUNTZAN

3ª Sesión

Asteartea, 2011(e)ko urtarrila(r)en 25-(e)an 08:40etan Carmela Cortés
Inprimatu PDF fitxategia
There are no translations available.

Aqui podeis encontrar la dcocumentación correspondiente a la tercera sesión:

  1. El powert point
  2. Artículo de Díez: el enfoque constructivista de la lectoescritura.
  3. Actividades prácticas realizadas en la sesión.
  4. El powert point para trabajar el nombre propio.
Attachments:
FileDeskribapenaFile size
Download this file (3ª_sesión_20110126.pdf)3ª_sesión_20110126.pdf 2336 Kb
Download this file (3ª_sesión_el_nombre.ppt)3ª_sesión_el_nombre.ppt 1109 Kb
Download this file (actividades_3ª.pdf)actividades_3ª.pdf 176 Kb
Download this file (díez.pdf)díez.pdf 1988 Kb
Download this file (img010.pdf)img010.pdf 104 Kb
Azken eguneratzea ( Ostirala, 2011(e)ko urtarrila(r)en 28-(e)an 12:01etan )
 

2ª Sesión

Asteartea, 2011(e)ko urtarrila(r)en 18-(e)an 08:26etan Carmela Cortés
Inprimatu PDF fitxategia
There are no translations available.

Aqui podeis encontrar la docuemntación correpsondiente a la segunda sesión del seminario de Nora Salbotx: powert de la sesión, actividades realizadas en la sesión, un artículo de Alvarez y un docuemnto sobre el ambito socal y la comunicación.
Attachments:
FileDeskribapenaFile size
Download this file (2.saioa_110119.pdf)2.saioa_110119.pdf 1240 Kb
Download this file (actividades2ªses..pdf)actividades2ªses..pdf 244 Kb
Download this file (alvarez.pdf)alvarez.pdf 60 Kb
Download this file (ambitossocialescomunicacion.pdf)ambitossocialescomunicacion.pdf 183 Kb
Azken eguneratzea ( Ostirala, 2011(e)ko urtarrila(r)en 28-(e)an 08:41etan )
 

Pautas asesora

Asteartea, 2011(e)ko urtarrila(r)en 11-(e)an 11:59etan Carmela Cortés
Inprimatu PDF fitxategia
There are no translations available.

A continuación encontrareis las pautas  aquí proporcionadas desde la asesoría de infantil para el seminario el primer día del mismo.
Azken eguneratzea ( Asteartea, 2011(e)ko urtarrila(r)en 11-(e)an 12:08etan )
 

1ª sesión

Asteazkena, 2010(e)ko abendua(r)en 22-(e)an 12:35etan Carmela Cortés
Inprimatu PDF fitxategia
There are no translations available.

En este apartado podeis encontrar la documentación que Nora Salbotx nos ha facilitado en la primera sesión del seminario. Podeis consultar el powert point y los distinos artículos comentados por ella: de Cubero y Correiz y  Laiz Donde podeis encontrar una aproximación a la escritura árabe en niños de 3,4 y 5 años.

Attachments:
FileDeskribapenaFile size
Download this file (1saioa_110112_cas..pdf)1saioa_110112_cas..pdf 789 Kb
Download this file (actividades1ªses.1011.pdf)actividades1ªses.1011.pdf 779 Kb
Download this file (correig.pdf)correig.pdf 1592 Kb
Download this file (cubero.pdf)cubero.pdf 1450 Kb
Download this file (laiz.pdf)laiz.pdf 271 Kb
Azken eguneratzea ( Asteartea, 2011(e)ko otsaila(r)en 08-(e)an 12:15etan )
 

Deialdia

Asteartea, 2010(e)ko azaroa(r)en 16-(e)an 11:57etan Carmela Cortés
Inprimatu PDF fitxategia

Irakurketa eta idazketa lantzen hastea Haur Hezkuntzan.

Modalitatea: Mintegia

Etapa: Haur Hezkuntza

Norentzat: Haur Hezkuntzako irakasleentzat

Helburuak:

- Hizkuntza idatziaren didaktikaren oinarri diren teoriek praktikan duten isla identifikatzea. Irakaslearen eta ikaslearen rola analizatzea egoera horietako bakoitzean.

- Irakurketa eta idazketa ikasteko prozesua analizatzea ikuspegi eraikitzaile batetik, horrela ulertzeko ikasleen eta ikasteko objektu horren arteko interakzioak. Hizkuntza idatziak duen eginkizun komunikatiboari buruzko hausnarketa egitea, baita horren alderdi sozial eta kulturalari buruzkoa ere.

- Ezagutzea tresna teoriko-praktikoak, hizkuntza idatzia hartzeko hasierako faseetan, hori ardatz nagusi duten proiektuak egiteko baliagarriak direnak.

Edukiak:

- Hizkuntza idatzia hartzeko prozesua analizatu duten teoriak eta ikerketak. Ikuspegi horietako bakoitza sustengatzen duten irakaskuntza estiloak eta praktikak.

- Idazteko prozesua eskolan: hausnarketa egiteko ibilbide historiko bat.

- Erabilera sozialeko testuak bizitza errealerako; tresnak ikasgelako praktikarako.

- Elkarlanari buruzko ebaluazioa, kontzientea eta integrala: irakaskuntza eta ikaskuntzako prozesuen erregulazioa eta autoerregulazioa. Tresnak ikasgelan praktikan jartzeko.

- Interakzioak ikasgelan: analisia, hobetzeko elementuak sartzeko.

- IKTak eta hizkuntza idatzia ikuspegi eraikitzaile batean

Metodologia

Lan-taldeak osatuko ditugu ekintza pedagogiko txiki batzuk garatzeko eta praktikan jartzeko, mintegian landutakoaren ildo berean. Talde bakoitzak bere esperientzia azalduko du guztiek osatutako saio batean.

Hizlaria:

Nora Salbotx Alegria. Haur Hezkuntzako irakaslea Amaiurko H.L.H.I.Pan. Psikopedagogoa. Graduatu-ondokoa Landa Inguruneko Hezkuntzan. Graduatu-ondokoa Hezkuntzan eta Sareko Komunikazioan.

Datak: urtarrilaren 12, 19 eta 26an, otsailaren 9an, martxoaren 2 eta 30ean, eta apirilaren 6an.

Ordutegia:

17:00etatik 19:30era.

Hizkuntza: gaztelania

Azken eguneratzea ( Astelehena, 2011(e)ko urtarrila(r)en 24-(e)an 11:00etan ) Gehiago irakurri...
 

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

<< Hasiera < Aurrekoa 1 2 Hurrengoa > Amaiera >>

AGENDA

No events
May 2024
S M T W T F S
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
| + - | RTL - LTR

CAP Pamplona - Asesoría de Ed. Infantil

948 29 17 23 - 948 29 17 24

infantil1.cap.pamplona@educacion.navarra.es    //   infantil03.cap.pamplona@educacion.navarra.es