Errorea
  • JFTP::login: Unable to login
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode

Deialdia

Asteartea, 2010(e)ko azaroa(r)en 16-(e)an 11:57etan Carmela Cortés
Inprimatu PDF fitxategia

Irakurketa eta idazketa lantzen hastea Haur Hezkuntzan.

Modalitatea: Mintegia

Etapa: Haur Hezkuntza

Norentzat: Haur Hezkuntzako irakasleentzat

Helburuak:

- Hizkuntza idatziaren didaktikaren oinarri diren teoriek praktikan duten isla identifikatzea. Irakaslearen eta ikaslearen rola analizatzea egoera horietako bakoitzean.

- Irakurketa eta idazketa ikasteko prozesua analizatzea ikuspegi eraikitzaile batetik, horrela ulertzeko ikasleen eta ikasteko objektu horren arteko interakzioak. Hizkuntza idatziak duen eginkizun komunikatiboari buruzko hausnarketa egitea, baita horren alderdi sozial eta kulturalari buruzkoa ere.

- Ezagutzea tresna teoriko-praktikoak, hizkuntza idatzia hartzeko hasierako faseetan, hori ardatz nagusi duten proiektuak egiteko baliagarriak direnak.

Edukiak:

- Hizkuntza idatzia hartzeko prozesua analizatu duten teoriak eta ikerketak. Ikuspegi horietako bakoitza sustengatzen duten irakaskuntza estiloak eta praktikak.

- Idazteko prozesua eskolan: hausnarketa egiteko ibilbide historiko bat.

- Erabilera sozialeko testuak bizitza errealerako; tresnak ikasgelako praktikarako.

- Elkarlanari buruzko ebaluazioa, kontzientea eta integrala: irakaskuntza eta ikaskuntzako prozesuen erregulazioa eta autoerregulazioa. Tresnak ikasgelan praktikan jartzeko.

- Interakzioak ikasgelan: analisia, hobetzeko elementuak sartzeko.

- IKTak eta hizkuntza idatzia ikuspegi eraikitzaile batean

Metodologia

Lan-taldeak osatuko ditugu ekintza pedagogiko txiki batzuk garatzeko eta praktikan jartzeko, mintegian landutakoaren ildo berean. Talde bakoitzak bere esperientzia azalduko du guztiek osatutako saio batean.

Hizlaria:

Nora Salbotx Alegria. Haur Hezkuntzako irakaslea Amaiurko H.L.H.I.Pan. Psikopedagogoa. Graduatu-ondokoa Landa Inguruneko Hezkuntzan. Graduatu-ondokoa Hezkuntzan eta Sareko Komunikazioan.

Datak: urtarrilaren 12, 19 eta 26an, otsailaren 9an, martxoaren 2 eta 30ean, eta apirilaren 6an.

Ordutegia:

17:00etatik 19:30era.

Hizkuntza: gaztelania

Azken eguneratzea hemen: Astelehena, 2011(e)ko urtarrila(r)en 24-(e)an 11:00etan

AGENDA

No events
May 2024
S M T W T F S
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
| + - | RTL - LTR

CAP Pamplona - Asesoría de Ed. Infantil

948 29 17 23 - 948 29 17 24

infantil1.cap.pamplona@educacion.navarra.es    //   infantil03.cap.pamplona@educacion.navarra.es