Liburuaren bi edizio desberdin ditugunez, parragrafoaren aukeraketan bi edizioen orrialdea jarriko dut: lehenengo edizio zaharra eta gero berria.
-
38 - 40 "La diferencia fundamental entre estos métodos ... sino más bien reforzados" Ze edukiak nahita nahiezkoak dira gizartearen aldaketara moldatzeko?
-
52 - 54 "¿Quién se atreve a decidir .... mezcla de sentimientos despierta esta táctica" Zergatik beldur gara ikasleei “askatasunean” aritzen uzteko? Horrela funtzionatu al dugu?
-
25 - 27 "De aquél primer jardín de infancia ... sobre la actividad espontánea del niño" Non jarri behar dugu muga "askatasunari"?
-
23 - 25 "El día que tomamos la decisión de .... la vida era mayor que la suya" Nola jakin dezakegu ikasleek aldez aurretik zer behar dutren? Nola errespetatu bere nahiak, interesak ... pertsona?
-
34 - 36 "Pero si se mira detenidamente ... para la puntualidad y el trabajo rutinario" Zergatik programatzen ditugu buruak? Nola errespetatu ikas-prozesu desberdinak?
-
53 - 55 "Los límites de la libertad de cada ... una verdadera autodisciplina" Nola sustatu gure geletan autonomia eta autodisziplina?
-
24 - 26 "En ella, la actividad de los niños es ... o a que lleguen las vacaciones" Gure egunerokatasunean nola kokatu gure burua programatzean edo ez programatzean?
-
36 - 38 "En Recuerdos, Sueños, Pensamientos ... se acepta sin el menor reparo" Nola erakatsi "askatasunean"norbera ez bada horretan hezitu?
-
35 - 37 "Muchos niños- a menudo ... se enganchan a la droga" Zein da gure ardura/papera? Noraino sartu behar gara gure ikasleen hezkuntzan?
-
55 - 57 "Para los niños sanos esta ... también es capaz de respetar a los otros" Nola integratu ikasleak?
-
33 - 35 "La fe de los adultos ... una persona como es debido" Zer eskatzen zaio eskolari? Zer da "una persona como es debido"?