Errorea
  • JFTP::login: Unable to login
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode

EDUCAR PARA SER

2. BILERA

Asteazkena, 2012(e)ko otsaila(r)en 15-(e)an 09:32etan Kudeatzailea
Inprimatu PDF fitxategia
There are no translations available.

Liburuaren bi edizio desberdin ditugunez, parragrafoaren aukeraketan bi edizioen orrialdea jarriko dut: lehenengo edizio zaharra eta gero berria.

  • 38 - 40 "La diferencia fundamental entre estos métodos ... sino más bien reforzados" Ze edukiak nahita nahiezkoak dira gizartearen aldaketara moldatzeko?
  • 52 - 54 "¿Quién se atreve a decidir .... mezcla de sentimientos despierta esta táctica" Zergatik beldur gara ikasleei “askatasunean” aritzen uzteko? Horrela funtzionatu al dugu?
  • 25 - 27 "De aquél primer jardín de infancia ... sobre la actividad espontánea del niño" Non jarri behar dugu muga "askatasunari"?
  • 23 - 25 "El día que tomamos la decisión de .... la vida era mayor que la suya" Nola jakin dezakegu ikasleek aldez aurretik zer behar dutren? Nola errespetatu bere nahiak, interesak ... pertsona?
  • 34 - 36 "Pero si se mira detenidamente ... para la puntualidad y el trabajo rutinario" Zergatik programatzen ditugu buruak? Nola errespetatu ikas-prozesu desberdinak?
  • 53 - 55 "Los límites de la libertad de cada ... una verdadera autodisciplina" Nola sustatu gure geletan autonomia eta autodisziplina?
  • 24 - 26 "En ella, la actividad de los niños es ... o a que lleguen las vacaciones" Gure egunerokatasunean nola kokatu gure burua programatzean edo ez programatzean?
  • 36 - 38 "En Recuerdos, Sueños, Pensamientos ... se acepta sin el menor reparo" Nola erakatsi "askatasunean"norbera ez bada horretan hezitu?
  • 35 - 37 "Muchos niños- a menudo ... se enganchan a la droga" Zein da gure ardura/papera? Noraino sartu behar gara gure ikasleen hezkuntzan?
  • 55 - 57 "Para los niños sanos esta ... también es capaz de respetar a los otros"  Nola integratu ikasleak?
  • 33 - 35 "La fe de los adultos ... una persona como es debido" Zer eskatzen zaio eskolari? Zer da "una persona como es debido"?
Azken eguneratzea ( Asteazkena, 2012(e)ko otsaila(r)en 15-(e)an 10:30etan )
 

1º sesión

Astelehena, 2012(e)ko urtarrila(r)en 30-(e)an 17:49etan Kudeatzailea
Inprimatu PDF fitxategia
There are no translations available.

Este curso tiene como eje central la lectura del libro:  “Educar para ser: vivencias de una escuela activa” de la autora Rebeca Wild; Edt. Herder 1999.

A través de esta lectura y del diálogo y debate que se generan en cada sesión presencial pretendemos alcanzar los siguientes objetivos:

•    Reflexionar sobre los cambios metodológicos necesarios para la “escuela activa”.
•    Analizar el papel del profesorado.
•    Compartir experiencias y reflexiones en torno a la actividad en el aula.
•    Mejorar la práctica docente.

Para más información acerca de esta actividad, podéis bajaros la presentación con el esquema de este curso.

Attachments:
FileDeskribapenaFile size
Download this file (Pautas.EDUCAR PARA SER.pdf)Pautas.EDUCAR PARA SER.pdf 1896 Kb
Azken eguneratzea ( Osteguna, 2012(e)ko otsaila(r)en 23-(e)an 11:17etan )
 

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

<< Hasiera < Aurrekoa 1 2 3 4 Hurrengoa > Amaiera >>

AGENDA

No events
May 2024
S M T W T F S
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
| + - | RTL - LTR

CAP Pamplona - Asesoría de Ed. Infantil

948 29 17 23 - 948 29 17 24

infantil1.cap.pamplona@educacion.navarra.es    //   infantil03.cap.pamplona@educacion.navarra.es