Errorea
  • JFTP::login: Unable to login
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode
  • JFTP::write: Unable to use passive mode

5. BILERA

Asteazkena, 2012(e)ko martxoa(r)en 28-(e)an 11:03etan Kudeatzailea
Inprimatu PDF fitxategia
There are no translations available.

  • 172-174 "Un viejo caballo, que por lo visto ..." Non daude zailtasunak filosofi honetan lan egiteko? Non daude mugak?
  • 196-198 "Creo que el peligro es mínimo, incluso ..." Zeintzuk dira gainditu behar diren erronkak? Zeintzuk dira eskolak bultzatu behar dituen gaitasunak?
  • 161-163 "A menudo, este currículum del desarrollo de los niños ..." Nor beraren garapena zein puntutaraino errespetatzen dugu?
  • 157-159 "Toffler prevé que, en un futuro, todavía será más difícil..." Ikasleenartean sortzen diren harremanetan ze askatasun maila utzi behar diegu?
  • 182-184 "...el lenguaje tiene que estar relacionado de una forma correcta ..." Eskoletan zeintzuk izan behar zuten denbora gehiago ahotsa?


Izandako eztabaidan gaitasunei buruz hitzegin genuen eta UNESCO-k argitartutako "La Educación Encierra un Tesoro" txostena J. Delors zuzendua aipatu zen. Txosten honen laburpen bat pdfan jeisteko aukera duzue.

Hezkuntzaren lau zutabeak

Hezkuntzaren lau zutabeak

Attachments:
FileDeskribapenaFile size
Download this file (DELORS_S.pdf)DELORS_S.pdf 1100 Kb
Azken eguneratzea hemen: Ostirala, 2012(e)ko maiatza(r)en 18-(e)an 08:14etan

AGENDA

No events
May 2024
S M T W T F S
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
| + - | RTL - LTR

CAP Pamplona - Asesoría de Ed. Infantil

948 29 17 23 - 948 29 17 24

infantil1.cap.pamplona@educacion.navarra.es    //   infantil03.cap.pamplona@educacion.navarra.es